Herkese selamlar,
34+2 ikiz gebeyim ama çoğul gebelik etiketini eklemedim çünkü başka bir konuda yardıma ihtiyacım var :/
İkizlerimi normal doğurmak istiyorum 37. Hafta tamamlandığında doktorum tek yumurta ikizleri olduğu için risk almamak ardına alacağını söyledi yani 37. Haftaya kadar 3 hafta vaktim var normal doğumun başlayabilmesi için ancak rahim ağız uzunluğumu kontrol ettiğinde hala çok uzun çıkıyor yani bıraksak 39 haftaya kadar gidecek şekilde. Bu noktada normal doğumu başlatabilmek için ve rahim ağzının normal doğuma hazırlanabilmesi için önerebileceğiniz ve fayda gördüğünüz yöntemleri paylaşabilirseniz çok çok sevinirim. Benim doktorumun önerdikleri;
Squat
Kegel Egzersizleri
Korunmasız ilişki
Perine masajı