Zeynep_61_70 Kizlar spinalde sakinleştirici nekadar işe yarıyor brn genel istemiyorum ama.kendimde çok korkak ve panik biriyim aşırı korkuyorum ilk ameliyat o sakinleştirici fayda ediyor mu etkisi oluyir mu
Rumeysa6115 Zeynep_61_70 oluyor canım korkma herşey güzel oluyor zorlu süreç sezeryan ama en güzeli spinal bence herseyine şahit oluyorsun. Uyuşmuş oluyosun zaten sakinleşiyorsun panik yapmazsan o an güzel şeyler düşünürsen güzel oluyor🥰
Hallerimvarbenim Zeynep_61_70 Bende çok korkuyordum ağlayarak girdim doğuma ama bebek gibi geçti hiç birşey hissetmiyorsun korkuda kalkmıyor bacağının uyuştuğunu anladığında rahat ol canım
ilkin41 Zeynep_61_70 1.si herkesin doğumu bir değil. 2. Olarak senin ne kadar güçlü olduğun önemli yani acı eşiğin kimi 10 günde topluyor kimi 2. Gün ayaklanıyor. Ben mesela 2. Gün ayaklandım ama kız kardeşim 40 gün oldu daha yeni kendine geldi. Yani işin özeti neyi düşünüp çağırırsan başına kesinlikle geliyor. Uyuşmama olayını bende yaşadım ama emin ol ölünmüyor hiç mi elin kesilmedi o tarz bir sızın oluyor ve doğum anında salgılanan bişey var bence o acıyı bile hissetmiyosun benim odaklandığım tek şey evladımdı onu gördüğüm an herşey bitti ve gözlerimi kapatıp dinlendim dikiş anında kötüyü hiç düşünmedim başkalarının doğum hikayelerini dinlemedim kimseye sormadım. Çünkü benimki bana özeldi. O an anne oluyosun işte 🙏
Gamzer Zeynep_61_70 Ediyor canım Leyla gibi oluyorsun merak etme 🤣 Hiç te korkma 2 kez spinal anestezi aldım hiiiiç korkulacak birsey yok inan
Zeynep_61_70 Rumeysa6115 çok tşk ederim canim ♥️ ya bir tane komşum var ya yok işte genel yapdirma.masada kalirsin yok bütün acıyı hissediyorsun yok iste uyusmuyorsun neler neler inan okadar korkdum ki şaşırdım şurda iki gün kalmış korkudan napicami şaşırdım resmen
Zeynep_61_70 Rumeysa6115 zorlu süreç derken canım sezeryan sonrası zorlu oluyor demi hani ağrılar yürümesi falan
Defnesa Zeynep_61_70 ilk önce o komşunuz la görüşmeyi bırakın bence insanların korkması dan zevk alan bir tip anlasilan genelde olsa epiduralde olsa acı hissetmezsin zaten epiduralde çok korkarsın nabzın yükselirse sakinleştirici veriyorlar çakır keyf gibi oluyorsun anlamiyorsun birşey
Zeynep_61_70 Defnesa çok tşk ederim canim sana Allah razı olsun gerçekden içim bi nevi rahatladin♥️🥰 çok sağol konuşmuyorum artik o gün irtibati kesdim
Rumeysa6115 Zeynep_61_70 evet evet sonrasını dıyorum kuzum yoksa korkulacak bisey yok içini ferah tut ☺️☺️Kimseyi dinleme bebisine ve kendine odaklan
Elifkskl Zeynep_61_70 vallahi inan korkulacak hiç bsy yok benimde canm çok tatlıdır 😄 ama hiç bsy hissetmedim dr başlamış ben daha hazırlıklar yapıyorlar sanıyorum Bi baktım bebeği bana gösteriyorlar ahahaha
Pnr60 Sakinleştiri işe yarar rahat olursun , hatırladığım kadarıyla senin çok az kaldı değilmi sezeryana :) sağlıklı sıhhatli alırsın inşallah kucağına ❤️❤️❤️