Svdglr eğer kendine güveniyorsan tabi ki normal doğumu seç.doğumdan,neler olacağından herkes korkar,tedirgin olur,sonuçta başına ne geleceğini bilmiyorsun.ama senin ve bebeğin için zorunlu bir durum olmadıkça normal doğum en sağlıklısı.ben de çok korkuyordum,tedirgin oluyordum ama kendime güvendim,herkes yapabiliyor neden ben yapamayayım dedim ve başardım.doktorunuz size güven ve cesaret vereceğine malesef farklı davranmış.üzücü bir durum.