Eminetolga5559 Arkadaşlar 2019 da hsg çektirmiştim tüpler kapalıydı açıldı tüpler 3. Ay hamile kaldım ama şimdi tekrar çocuk düşünüyorum deniyoruz tüplerin tekrar kapanma olasılığı varmı