Ebrulicee Kayseri’de doğum ücretlerini sordunuz mu? Ne kadar fiyat verdiler acaba? Paket olarak mı fiyat veriyor hastaneler yoksa sadece doğum ücreti mi oluyor
Arzubyrm1 Ebrulicee erciyeste 9.500 fakat eşimin sendikasiyla 7.600 düştüler içeriğini daha konusmamistim
Bsrdmrblk1 skzlkya20 emin misiniz ben birkaç gün önce aradım en düşük standartları pakete 17.500₺ dediler
skzlkya20 Bsrdmrblk1 Şubat ayında sormuştum, güncellenebileceğine söylemişlerdi ama sert bir geçiş olmuş bence çok yükselmiş 17500 ise.
skzlkya20 Bsrdmrblk1 18 bin liralık doğum ücreti üzerinden mi zam gelecekmiş :( bu şartlar altında hastaneyi değiştirmeyi düşünürüm şahsen.
Bsrdmrblk1 skzlkya20 evet bende gitmeyi düşünmüştüm ama maalesef yine de tabi hastanedem bilgi alırsanız bana öyle dediler ama yanıltmakta istemem
skzlkya20 Bsrdmrblk1 ilk doğumumu orada yaptığım için değiştirmek istemiyorum, doktorumu değiştirmek zorunda kaldım ama hastane aynı olsun isterim. Şartlar bakalım nası olacak