Hayırlı haftasonları hanımlar, 39+4 haftalık gebeyim dün gece karın sertliği ve bel ağrısıyla hastaneye gittim 2.5-3cm açıklığım varmış bebek çok aşağıda fakat kanala girmemiş başı bıngıl bıngıl sallanıyor dedi ebe, sancılarımda bayaa çıktı nst de ama ben pek hissetmiyorum sadece regl ağrısı gibi. Suni sancı veririz ama normal doğum olmayabilir sezeryan’a dönebilirsin dedi yarın sabah doktoruma gözükecem sizce ne yapmam lazım kızlar bana akıl verin normal doğum istiyorum tabiki ama hayırlısı olsun sağlıkla evladımı kucağıma alayım da başka bir şey istemiyorum tavsiyelerinize açığım🤗