Kasılmalar başladığında kavanoza koydum . Üzerine içme suyu koydum . Sayısını hatirlamiyorum fatiha, ihlas falan okudum . Sonra hazırlanmaya gectim . O sırada babam okumaya devam etti bildiği tüm sureleri. Sonra yola çıktığımızda 3 yudum aldım arabada . Dogumdan sonra esim sudan cıkartti , kuruyunca bahçeye gömdük. Doğru mu yaptık yanlış mı bilmiyorum . Ben bu sekilde kullandım, anlatmak istedim 🤷♀️