Hiç iyi değilim ben 3 aylık hamileyim ama hala düşük riskim var progesteron kullanıyorum hep kanamam oluyo doktor her an herşey olabilir dedi amaa giderek büyüyor bebeğim Allah göstermesin ama mesela 5 aylıkken falan düşük yapılabilir mi yada bı sağlık sorunu çıkarsa bebeğin 5-6 aylıkken nasıl gebelik sonlaniyor kürtaj mi yapiliyor