Kalbiimde2can Bir oglum var adi Atakan 💙 Buda erkek olursa düsündügümüz isim Efekan💙 Kiz olursa düsünmedik daha🤭 Ama tek isim istiyoruz iki isimden yana degiliz 🐣
Busra4598 annesininbali27 nette anlamı güzel ama her netteki de doğru değil bizde emın olamadığımız için hocalara sorduk Yunan ismi baska isim koyun bence dediler
Berfehilal Hiramom9723 kızım olacak ben tek isim istiyorum ama eşim saolsun iki ismi olacak kızımın Güneş Aden 🥰
annesininbali27 Busra4598 oğlum un ismi Ömer kayın babamin ismi eşim diyor buda annemin ismi olsun iki isimli ben de yok diyor um kaynanamın ismi de oruç
Fik Zumra_elif61 tek kız oda doğmadı 3 aylığız daha 🤭 cinsiyet öğrenemedim tahmin ürettim sadece Aden ismine az üzüldüm helak edilen bir kavim miş koymak uygun düşmez 😓
Arcin Hiramom9723 iki tane erkek var bende isimleri arda ve cinar. 2 gün sonra da kizim olucak ismi de Lina .