Selam kızlar 27 haftalık gebeyim. Sağ göğsümün altında sanirim kaburgam hiç geçmeyen bana sürekli acı veren bir ağrı var. Sanki bicak saplaniyor birsey batiyor gibi.Yatsam da otursamda geçmiyor. Çok canımı acıtıyor ne olabilir geçmesi için bi çözümü varmi fikirlerinizi bekliyorum