LeylaNil92 Bginan Ben üç ay her gün kustum sabahları. Vücut fazla zorlandığı için böyle oluyor bence. Bende bunun beteri oldu her seferinde, bütün yüzümde göz kapaklarımda saç diplerim bile kirmizi kirmiziydi bir sure sonra geçiyor.
Anneada Bginan Bende de oluyor hep afedersin kustuktan sonra . Yuzumuzde cok ince kilcar damarlar var onlar zorlaninca patliyomus ama bir iki gun icinde geciyor endiselenmeyin 😊
LeylaNil92 Bginan Evet ondandır ben sağlık ocağındaki ebeye sorduğumda o da öyle demişti. Ben aşırı zorlanıyordum istifra ederken hep oluyordu iki üç güne geçiyordu. Keşke olmasa tabi insan kendini kötü hissediyor ama olsun bebekler iyi olsunda 🥰
Bginan LeylaNil92 tabi ki çıksın suratımda önemli değil bebişimiz iyi olsunda gerisi önemli değil korktum acaba alerjik birsey mi diye :)
Bginan Anneada Anneada ay korktum valla :) sağolun içim rahatladı , 14 haftalık hamileyim 3 kere kusmusumdur dün biraz Fazla oldu hem ondan korktum 14 haftadan sonra başlıcak herhalde benim kusmalar
Anneada Bginan benim 9. Haftada basladi suan 38+2 ve halen arada kusmalar devam ediyor 😏 herkesin farkli tabiki kimisi ilk 3 ay kimisi doguma kadar suruyormus . 🤦🏻♀️