Bseflz Arkadaşlar merhaba 4 haftalık hamileyim dün değerim 260 çıktı sizce normal mi bir gün gecikmişti adetim.ayakta durduğumda batma çok oluyor yaşayanlar oldu mu
Aminea Bseflz bende 5+2 haftalığım aynı seyler bende de oluyor canım sık sürekli olmadıkca kanama olmadıkça normal olduğu söyleniyor
Kuzucumveben Bseflz canım bende 4+6 yım çok iyi değerin benim dün 484 idi geç döllenme olmuş normal dedi doktor yani seninki çok iyi benimde batna cok
lknurKcn Olabilir canım yerleşme esnasında kimisinin adet başlangıcına benzer bıçak sokulması tarzı şeyler olabiliyormus 😊 telaş etme ilk 3 ay önemli hareketlerine filan dikkat et ♥️