Merhaba Van Akdamar hastanesine giden varmı acaba nasip olursa normal doğum olursa orda doğum yapmayı düşünüyorum çünkü en uygun doğum ücreti orası İmran hanıma gidiyorum muayeneye Akdamar da doğum yapan varmı doktor biraz ilgisisiz muayenede acaba doğumda nasıl ilgilimi 🤔🤔