1anne2bebek__ canım merhaba çok olmuş siz yazali ama bende şuan aynı şeyleri yaşıyorum iki kese gözüktü ama sonra kanamam başladı çok sancım oldu pihliti kanama oldu ikiside gitti diye düşünüyorum Perşembe günü randewum var ama düşünmekten kafayı yicem sizin kanamaniz olunca sanciniz olmuş muydu