Elanur006 Ceren41 Hayırlısıyla saqlikla kucaqiniza alın inşallah yavrunuzu 😊 biz yarın 40+0 oluyoruz gelen qiden yok ne sancı ne açılma benide duaniza katın 💕
bendiyebiriii Ceren41 Allahım benim de bu postu açacağım zaman su gibi geçsin ya🥲♥️ Çok çok çok kolay geçsin inşallah. Sağlıklıca alın kucağınıza♥️🫶🏻
bendiyebiriii Hiramom9723 benim 54 ama sezaryan olma ihtimali de var eğer sezeryan olursa 44-45 gün kaldı🥲
bendiyebiriii Hiramom9723 ay inşallah. Yazarken bile burnumun ucu sızlıyor🥲 rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
bendiyebiriii Hiramom9723 başta ben Tomris diye düşündüm ama isim analizinden ve tomrisin hayatından dolayı vazgeçtim. Babamız tuttu illa Tomris olacak diye ben güneş koyacağım. Muhtemelen iki ismi olacak ama herkes güneş diyecek😅 sizin?
Hiramom9723 bendiyebiriii hira kuşum geliyor ben ümreye gittim orda demiştim kızıma hira koyacağım kızım olursa diye nasip olursa hira gibi nurlu kızım olsun istiyorum 🥲