narinbianne Merhabalar ben ilk bebek hareketlerini 15.haftada hissettim bayağıdır da hissediyorum küçük küçükte olsa. İki gündür hissetmiyorum bu durumu önemsemeliyim🥺
Sila66 narinbianne 15 erken canım ya hıssetmemen çok normal ben 27 hafta da bıle hıssetmedıgım günler oluyor 😚
bendiyebiriii narinbianne Düzenli olması genelde 30. Haftadan sonra başlıyor diyor doktorlar. Ayrıca çok erken hissetmeniz için. Merak etmeyin bir şeyi yoktur🫶🏻
Dilsay narinbianne Buyuk ihtimal gaz yada bagirsak hareketidir o☺️15. haftada bayağı diyorsanız biraz zor.Erken daha o günlerde.