Sabahları inanılmaz karın ağrısı ile uyanıyorum ve ishal olmuş oluyorum… Bunun harici bir şikayetim yok şükür… Cinsiyetimizi öğrenemedik çünkü riskli gebelik üzerine amniyontez yaptırmak mecburiyetinde kaldım ve ön sonuçlarımız temiz çıktı diğer sonuçlar 2.5 hafta sonra… 4 doktor gezdiğim için şuan nereden kimden ve ne şekilde devam etmeliyim hiç bilmiyorum. Cinsiyetimizi de merak ediyorum ama önceliği sağlığı…