Kızlar merhabalar🌸 Ben idrar yolu enfeksiyonu oldum. Ne kadar istemesem de antibiyotik kullanmaya başladım. Destek olarak da kızılcık suyu yaptım. İnternetten faydalarını okurken lifli yapısı sayesinde kabızlığı engellediğini, dışkı yumuşatıcılığını falan okumuştum ama çok da umursamadım açıkçası. Şekersiz kaynattım tamamen ve kaynadıktan sonra kızılcığı içinde ezip o şekilde kavanozlara ve sürahiye döktüm. Dün içmeye başladım. Ve dünden beri çok rahat çıkıyorum tuvalete. Benim amacım bu değildi ama işe yaradığını görünce kabız olan birine bile faydası olursa diye sizinle paylaşmak istedim🌸 (Kan sulandırıcı içenler kan incelttiği için kullanamıyormuş kızlar dikkat edelim.)