Dilaam Benimde oluyor kasılma sertleşme bir yanda toplanıyor gibi oluyor bebek
Doktorum 15 20 dkda bir olmadığı sürece sıkıntı Yok bebek hareketidir o dedi sancıda aynıymış vücut kendini Doğumada hazırlıyormuş gene doktor bakmak istemiştir sancın varsa çıkar zaten