Esraliiii aynen öyle. Kabızlığa birebir. En iyisini yapıyorsunuz zaten diğer satılanlar zeytinyağı değilmiş onu anladım. Kıbrıs’ta her yer zeytin ağacı toplayıp yağ fabrikasında çektirtiyorlar. bence Kıbrıs’ın en güzel yanı o. Doğum çantama da koydum Kıbrıs’tan gelirken getirdim. Mis gibi