Cuma sabah 9 da dogum yaptım bugun 2. Gunum dun eve ciktik , sirtim karnimin ustleri falan agriyo gene dayanabiliyorum bunlara ama tam böbreklerimin oldugu yerler iki yanim ayaga kalkinca dayanilmaz bi agri basliyo oturdugumda sirtimi destekledigimde geciyo bu bobrek agrisimi yoksa amelyat sebebiyle olusan sirt agrisimi anlamiyorum sezeryan olupda bunu yasayan var mi hastaneye oglumun yanina bike gidemiyorum 😭😭😭