Dün ki postumu gören olmuştur alttan muayene sonrası düzenli sancılarım başlamıştı 39+3 üz bugün saat 22.30dan gece 3e kadar sancım oldu fakat sonra kesildi 2 cm açıklığım olduğu söylenmişti ama dediğim gibi sancılar kesildi hatta gece uyudum🙄 suni sancı mı verilir acaba 2 cm açıklıktan sonra ilk gebeliğim tecrübesizim🥹