ZeynepGeos evet çok kafam karışık başta değerlerim yukselmedi yavaş yulseldi korktum çıkmayacak diye gittim çıktı rahatladım sonra kese kalp atışını bir duysaydin rahatliycam dedim onuda görünce başka şeyler cikicak çok piskolojim olarak düşünce olarak çöküyor insan sağlıklı olsunda inşallah hiç ağrım yok sadece dün iki damla katı kahve akıntı geldi sonra durdu daha gelmedi bende tedirginlestim neden diye içimi rahatlatmak istedim belki bilgiye sapsiniz diye teşekkür ederim🌸