Arkadaşlar merhaba; daha 18 haftadayım ve son 4 gündür nefesimi tam toplayamiyorum çok kiloda almadım ama uyuyamıyorum 4 gündür; sürekli nefesim kesilip duruyor tam nefesimi toplayamiyorum. Böyle bir problem yaşayan oldu mu?? çok korkuyorum bebeğe zararı olacak diye.:(( Ayrıca şunu da belirtmek isterim; (ailemizde kan pıhtılaşması var.) ondan çok korkuyorum.