Eminetolga5559 Hala hasta olmadım bir hafta geçti 🤦♀️Pazartesi kan verdim negatif doktora gittim 15 gün bekle dedi ben anlamadım ya
Senemsu Eminetolga5559 pazartesiden bu yana 1 hafta geçmiş bence eczaneden test al şimdi yap canım varsa zaten gözükür
Denizinanne Eminetolga5559 canım vajinal enfeksiyonun falan var mı benim vardi fitil kullanıyordum adetim baya gecikmisti eğer kullandığın bir ilaç varsa belki o geciktirmistir
minikmucizeemaak Eminetolga5559 Ocak ayında hiç adet olmadım aşkım düşün gecikmeyi testler vs negatifti tabi sonra şubat 6 sonda oldum stres de yoktu bende aralık da kimyasal geçirmiştim
Eminetolga5559 minikmucizeemaak ama senin kimyasal gebelik olmuş ondan ama benim her ay düzenliydi bu ay olmadım 1 hafta geçti
Senemsu Eminetolga5559 olabilir canım geç döllenmeyse de zaten senin baya geçmiş artık belli olur gibi.Dene istersen test yapıp