Pitircikveannesi sizin ki sanırım geç döllenme olmuş ama bir defa test yaptırdınız sürekli düşüş olmadı deilmi benimki 3.42 den başladı 2.67 ye kdr düştü şuan regli sancılarım var 4 gun kaldı regli ye bakalım nolcak gerçi entresan bir durum benim 7 gün sürüyordu ve bu defa 10 gün sürdü adet dönemi ben 7 gün hesapliyarak ilişkide bulundum. Döllenme mi zaman alio noluo bilemedim çok karıştı