melekcam1 hani ben normal hamburgeri evde yapıyorum hep disardan daha güzel oluyor ama çıtır tavuk tarzında popeyes falan evde tutmuyor hiç ilk defa iki gün önce disardab yedim yani arada bir yesen bır şey olmaz 31.haftaligim dönüşü mide yanması oldu ama olsun bu haftaya kadar dayanmistim😂😂🤣