Gamzebzk06 Dilekpolat 19+4 olduk yeni odasını yapmaya başladık daha beşiği almadık bir sürü kıyafeti şimdiden oldu annem sagolsun ilk torun duramıyor :) bebek arabasını doğduktan sonra alcaz beşiği de 7 aylıkken falan ağırdan alıyoruz yani
Hhhzzzlll3545 Dilekpolat 18+4 olduk biz 16 haftada erkek dendi ama ben ne olur ne olmaz detayliyi bekliyeyim diye dusunuyorum 😀😀
Gozikk Bizde 18+3 olduk baya şeyler aldım 😁 sanırım heyecandan olsa gerek annenemizi teyzemizi tutamıyoruz alıyorlar
SerSel 18+4 olduk riskli gebeliğim yatarak geçiriyorum o yüzden 25 haftadan sonra başlarım inşallah 🙏Allah sağlıklı hayırlı zamanında doğum nasip etsin herşey alınır🙏Ama eşim gezmeyi çok seviyor benim sürekli yatmamdan dolayı hiçbir şey yapamıyor..sanırım bebiş doğunca ilk yapacağımız şey gezmek olacak ki bebek oto koltuğu almış🙏☺️Allahım kullanmayı nasip etsin hayırlısıyla 🙏
NilayM Biz de 18 haftalığız chicco 4in1 baby hug aldım anne yanı yatak olarak çok kullanışlı üstelik mama sandalyesi olabiliyor tavsiye ederim.Bir de nevresim takımı aldık 😊
tosbisinannesi rabiagucer03 mart sonu nisan başı görünüyor doğum her ikisine de ait hissedemiyorum kendimi 😄 19 haftalığız
Htccprz Dilekpolat Sadece pembiş bir patik aldık 💖💖ama detaylıyi bekliyorum nolur nolmaz diye değişme muhabbetinden dolayı 🙄 ama alacaklarım hazır sayılır kızıma😍😍😍
Annesininoglusu 18+5 haftalığız, bence henüz erken :) bir iki parça takımımız var o kadar 😊 bu arada konuyla alakasız ama 18 haftalık anneler buraya toplandığı için soruyorum, tetanoz aşısı oldunuz mu veya bunun için gün veya hafta verdiler mi? Sağlık ocağı beni aradı ama aşı için erken mi bilemedim, soracağım. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Hhhzzzlll3545 Annesininoglusu benim babam aile hekimi gelip gidiyorum hic bundan bahsedilmedi ama yapiliyormu normalde
Htccprz Annesininoglusu Benim 24.haftamda falan tetanoz aşım hatta aynı günlerde şeker yüklemesi de yapacak sağlık ocağı.artik aile hekimleri bu konuyla çok ilgililer rutin kontroller yapıyorlar
NilayM Annesininoglusu 18+5 haftalığım sağlık ocağı kayıt yaparken tarih vermişti yarın tetanoz aşısı olucam.
Annesininoglusu Herkes 20.haftadan sonra yaptırıyormuş, beni neden bu kadar erken aradılar ki? 2 hafta kadar beklemek istiyorum aşı için.