Slmnbr Kızlar bebek hareketleriniz her gün değişkenlik gösteriyor mu . Benim bazen çok yumuşak bazen sert bazen çok bazen az.. sizde durumlar nedir ?
Busel Slmnbr aman bazen sanki boks var icerde öyle bir vurma bazende azalıyor bazen daha hafif dediğin gibi ama normal artık yerlerde daralıyor
ZeMur Slmnbr bende 29+5im dün o kadar az hareket etti ki ve dediğiniz gibi karnim bir sert bir yumuşak şimdi uyandık gün içinde hareketlerini takip edicem. 30dan sonra hareketlerinin azalması normal mi acaba
Slmnbr Busel hayırla kucagimiza almak nasip olsun inşallah.. 30u devirince pimpiriklik daha da artiyo gibi 😅
Busel Slmnbr amin inşallah 30.dan sonrası çabuk geçiyor birde sure azaldıkça insan geriliyor 😂 hani ha dogdu ha doğacak diye
Slmnbr Busel birde herkesde Allah kurtarsin cümlesi . Ya da her doguranin sormadan fikir vermesi beni germeye başladı bile 🤓
Busel Slmnbr Ay yok çok etrafımda öyle konuşan yok çok şükür lafı agizlarina tikiyiver🤣 ben öyle yapıyorum bisey diyene
Meribiri1 Bende 30. Haftanın içindeyim sanki dünden beri az hissediyorum gibi sıklığı azaldı yani sanki hareketleri eşim ben hissediyorum diyor elini koyunca ama evham mı bilemedim
Slmnbr Meribiri1 2 güne düzeldi dun iyiydi canlarına göre demekki . Bende bide seker var hep yüreğim ağzımda.
Slmnbr ZeMur demekki bir dönemi var ara ara oluyor benim gecti ama aklim hep onda 😅 hareketleri takip ederken 12 saati baz al 12 saatte 12 hareket :)
ZeMur Slmnbr ay valla korkutan bir dönem olcak bizim için o zaman ya🙄😅 bakalım bugün sayayım bir hareketlerini
Slmnbr Meribiri1 yani bilmiyorum ama ben ona yoruyorum hemen sınırı geçtim acaba bise olur mu diye .. diyete uyunca sorun yok az kacirinca korkuyor insan .. evde ölçüm yapıyor musunuz?
Slmnbr Meribiri1 benimde 3 öğün açlık tokluktu simdi farklı birsey yersem ölçücem. Ama sabah acligim bazen yüksek çıkıyor bunun için bir çözümün var mı?