Saripapatya37 öyle bir şey olmadı normal doğumda yapılıyor o içerde parça falan kalmış mı ona bakıyorlar normal doğum da yaptım sezaryenden önce normal doğumda baktılar sormuştum niye bakıyorsunuz diye doktor bişey kalmış mı içerde ona bakıyorum demişti ama sezaryenden sonra bakmadılar taburcu olunca ben kendim muayeneye gittim normal baktı karnımdan