meva_asil_moms ZmrtDilaa benimde 1 haftadır moralim bozuk kendi dr uma sıra alamadığım için Başka bir dr a gittim geçen hafta 26+6 da 880gr çok az dedi dr yarın 27+6 oluyorum kendi dr uma gidicem umarım 1 haftada kilo almıştır 2 defa ölçüm yaptı geçen hafta pratisyen bakmıştı
HtcAksy Benimki baya minyon mu ki anlamadim. Ben en son 32+1 baktirdim 1850g dediler ve normalmis. Ama bakiyodum herkes baya baya üstü. Tuhaf.
Btlklnc HtcAksy tuhaf degıl canım her bebek farklı. Bende 32+5 te gittim 1580 grdı. Ama bızım 2 hafta gerilik var bayadır. Bizimkiler minnoş bebekler olacak herhalde :)
Betulaa HtcAksy 30. Haftadan sonra her hafta arasında baya fark oluyor galiba 32 ile 34 arası büyük fark olması normal
HtcAksy Btlklnc mesela burda hic o kadae detayli bilgi almiyoruz ya. Ben bebegimin boyunu mesela bilmiyorum. Artik ölcüm zor diyorlar bakmiyorlae bile. Türkiyede cok daha detayli her sey.
HtcAksy Tek bir gün bile cok önemli bence. Vee 34. haftayi tamamlamak cok iyi. Ciger gelisimi icin hele. Bakalim suan icin iyi gibi, ama rabbim bilir
Caglagul96 CmreKsidar benimde dün 33+6 di banada 2600 gr 47 cm dedi ama önden gidiyo dedi bas cevresii karin cevresi 10 gun kadar
HtcAksy Btlklnc yani. Bende merak ediyorum gelisimi normal mi falan ama burda parayla bile ultrasona giremiyorsun. 40 hafta icinde 3 ultrason vae onun disinda sadece peoblemin varsa kisada bakiyorlar geciyorlar yoksa yapilmiyor.
HtcAksy Btlklnc sistem yok. Cok kötü bence. 12 gpn hastanede kaldim cikis yapmadan önce son kotrolümü yaptilar dedim bari bi bakin kilosuna cocugum iyi mi normal mi gelisimi bileyim. Öylelikle baktilar ve söylediler.