Sincan24 iki kes tüp bebek tedavisi gördüm ikisi de olmadı, tedaviyi bıraktıktan sonra ki ay kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim. Doğum yaptım bi daha olmaz o kadar denedik olmadı Allah’ın lütfuydu bu dedim korunmadık oğlum dört aylıkken hamile olduğumu öğrendim şimdi doğumu bekliyorum. Olmaz diye bişi yok yani her şey olabilir 😅