Merhaba arkadaşlar üçüzlere hamileyim 2 gün önce doktora gittim 3üde çok sağlıklı görünüyo ama bir perinatolojiye görünmem gerektiğini söyledi sıra aldım yarın gitcem inşallah doktor perinatoloji doktoru birinin yaşamına son vermeyi teklif edebilir onlar farklı yönlendirebiliyo dedi baştan beri kararsızlıkla geçen bir dönem bizim için bu durumda olan var mı