Azeri Merhaba ben 17-6 haftalik hamileyim Çiş yaparken Karnimin aşa Hisesi Ariyor Ara bir oluyor oda,Ola bilirmiki Aksam yatiyorum Ta Sabaha Kadar Kaliyor karnim Dolu oluyor o yizden Ariyor bu normalmi?boyle durum yawayan varmi?
2aslan_annesi07 Azeri gece tuvalete kalkın idrarinizi tutmayın ağrı yada yanma yok değil mi idrar yaparken?
designermoms Azeri merhaba idrarınızı yaparken yanma oluyorsa ya da sonrasında kaşıntı oluyorsa enfeksiyon olabilir doktorunuza danışmanızda yarar var 🌸
Azeri Yok kasinma yanma Yok,Yalniz ari.oluyor Oda yapib bitirdikden sonra Keciyor ara bir oluyir Her guñ hher gun olmuyor
designermoms Azeri o zaman tuttuğunuz için de olabilir tutmayın o şekilde deneyin bir de gece mutlaka kalkın
Azeri Inanin Haberim bile.olmuyor gelmiyor ki Saat 06:30 falan Namaza kalkiyom Yapiyom Sonra kilib Uyom bide saat 11 de falan kalkiyom Ari oluyir bazen