Nezosikra yaaa maşallah canım sana da 🤗 bana iki farklı doktor baktı erkek diye tahminde bulundu . Buradaki tahmin yapan arkadaşlara sordum onlarda hem erkek hem kız diyen oldu çok karışık benim aklım bu konuda 😁 merakta ediyorum fazlasıyla bi kızım var benimde 5 yaşına girecek . Ayın 1 ine randevu aldım başka bir doktora kontrol için belki o söyler bi tahmin de o yapar bakalım. Nasıl geçiyor peki hamileliğin 😊🌸