Gzmgzm123 hastanede görev yapiyo zaten, 2 kere 45 gunluk rapor aldi kendi kadın doğum doktoru vermisti, heyet oldugu icin 3 doktorun onayi gerekiyodu. Heyetten ayrı bide yıllık 40 gun rapor alma hakkinız var onuda aile hekimleri yada farkli bi doktordan 10 gun, 10 gun olcak sekilde alabiliyosunuz diye biliyorum. Kendi doğum yapcaginiz doktorunuzla bi gorusun isterseniz o yönlendirebilir. Ben özel sektorde calisiyorum özel hastaneye gidiyorum. doktoruma soyledim yazarmisiniz diye yazabilcegini soyledi.