Manolya45- Arkadaşlar ben 14 haftalık oldum kontroller için devlete gidiyorum. Cinsiyeti söylemiyorlar. Siz kaçıncı haftada öğrendiniz??
H_a03 Manolya45- 15 de belli olur mu dedim tam zamanı dedi kız olduğunu söyledi ben her ihtimale karşı detaylıyı bekliyorum tabi çünkü o zman a kadar değişenler oluyor tabi doktorun tecrübesi de önemli
Smeyye_9195 Melis688 Ben 12+0 da özele gittim erkeğe benziyor büyük bir ihtimalle dedi 10 gün sonra tekrar gel ama netlestirelim dedi 13+6 da gittim kesin kız dedi 😄 hala tedirginim ama inşallah değişmez
Beybeybi Manolya45- normalde 15 net belli oluyor bebekin durus sekli uygunsa ama benim randevum 17 haftadaydi o zaman soylendi cinsiyetimiz 💙
zeynepyazarer Manolya45- özel hastaneye mi gidiyorsun devlette geç söylüyorlar 17. Haftada gittim ben net değil dediler
Emelyetik 16 haftalık oldum devlet Hastanesi’ne gittim cinsiyetini söylemediler gerçekten devlet geç söylüyor
Aynr1380 Emelyetik ben 14. Haftada özel de öğrendim 16. Hafta da devlete gittiğimde devletten direk erkek dedi
Zynp-1 Normalde tahmini söylerler siz sorsaydınız keşke 2 hafta daha bekleyin 4 lü test için gideceksiniz o zaman kesin söyler
Heyzilwq Manolya45- ben 16 veya 17 haftalikken sormuştum gorememisti doktor bu hafta ayrıntılı vardı orda söyledi doktor 22+0 da