Aysglcskn ben bugun saglik ocagina gttim sirf bu yuzden bunu sormak icin kadin dedi ki hic mi bi bardak kola icmedin yada 2 dilim baklava yemedin onlarla esdeger yuklenilen seker cocugada direk etki etmiyo emiliyo o vucutta nasil olsa dedi doktorda hamile bende yaptrdm zararli olsa neden onerilsin yada bi zarari olsa dunyadaki tum cocuklar sakat dogardi dedi yıllardr yapilan bi islem dedi sanirim ben yaptrmaya karar verdim ailesinde olmayan kendisinin bile normal sekeri cikan insanlarda olabiliyomus o yüzden onlem amacli yaptrmayi dusunuyorm bende sali gunu gtcem