Vuslat123 hemşirelerin çoğu önermiyor hemen takılması konusunda. Rahimin kendi kendine toparlanması daha uygunmuş benim duyduğum kadarıyla. Eğer dıştan sıkıştırırsanız kan pıhtı atma ihtimali oluyormuş takmayın derim rahim toparlasın sonra takarsınız, nasılsa düzelir öyle kalmaz ya ☺️🌸