Merhaba kızlar 12 gün önce kanamam oldu iğne yapıldı ilaçlar verildi. 12 gündür sadece yatıyorum. Bebek iyi dedi çok şükür kanama alanı oluşmuş . Şuan canlı kırmızı kan gelmiyor ama kahverengi akıntım bir gün hiç gelmiyor bir gün geliyor. Doktora soruyorum içerde ki eski kan gelmesi normal diyor. Ama her gördüğümde moralim bozuluyor başına gelen var mı ne kadar sürede tamamen kesiliyor