Ben bitki çayı olarak sadece ıhlamur içtim. Adaçayı, yeşil çay vs içme dedi doktor çoğu bitki çayı düşüğe sebep olduğu için garanti olsun diye en iyisi içmemek. Siyah çayı da açık ve 2 bardak gibi içtim, kahveye de 1 fincan ok deniyor ama onu da pek içmemeye çalışmıştım. Kahvaltıda genelde ya çok açık çay ya da süt ya da annemin kuşburnu suyundan içtim ben.