Tubican bence alınması gerekiyor . Eşimle dışarı çıktığımızda kızımı anne bırakırken , veya emziremeyeceğim bir yere gitmek zorunda kaldıysam açık alan da piknik gibi hep sağdığım sütleri kullandım . Mama vermek zorunda kalmadım. Özellikle bir süre kurdeşen tedavisi için kullandığım ilaçlar iyi gelmeyince kortizonlu iğneler kullanmak zorunda kaldım yaklaşık 1 hafta sütümü sağıp döktüm ve buzluktaki sütlerim imdadıma yetişti . Yani ben iyi ki almışım diyorum. Tabi sütünüz azsa arttırmak ta da çok iyi oluyor . Ramazanda belki sütüm azalır diye bol bol stoklamıştım buzluğa