Merhaba kızlar ben 3.bebeğime 3 aylık hamileyim artık çatlak kremine başlamak istiyorum ve sizlerden önerilerinizi bekliyorum ilk çocuğumda çatlak kremi kullandım çatlağın yoktu şükür 2.de yine kuĺlandım ama bu sefer çok olmasada çatlağım oldu sebebi erkek bebek olduğu için karnımın daha çok şişmesi mi bilmiyorum ama bu seferde olmasın daha fazla artmasın istiyorum en azından deneyimlerinizi bekliyorum