Merhaba, batım 24 şubattı 2 gün gecikme yaşıyorum, dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ve dün akşam da kahverengi bir akıntı geldi ama şuan yok. Bi de adet olacakmış gibi ağrım var. Acaba adet başlangıcı olabilir mi, yoksa gecikme ile beraber yerleşme kanaması mı? Siz gebe kalan arkadaşlarda buna benzer belirtilerle mi öğrendiniz hamile kaldığınızı? . Teşekkür ederim