Busrakrc06 Arkadaşlar selamın aleyküm 9+7 hamileyim hamileliğimde tek sorunum sabahları sürekli kusmak en son geçen ay gittim kontrole bugün sabah ise kan kustum sadece normalmi acaba yaşayanınız oldumu hiç çok korkuyorum lütfen bilgilendiririmisiniz
Duygunur007 Busrakrc06 normal değil canım sıvı kaybı olduğunun belirtisi o tam 4ay kan kustum bulantilardan yiyemiyordum doktorum serum takmıştı. Ayriyetten üç günü geçerse beslenememe durumu acilde serum taktir demişti. Üç dört güne bir serum için acile gidiyordum dışardan sıvı takviyesi alsın vücut diye
Ebrarkubra Busrakrc06 daha geçen hafta gece, 3 saatte 4 kere başıma geldi ama 4. De kahverengiye dönmüştü o sebeple gitmedim doktora bir sıkıntıda yaşamadım
Duygunur007 Duygunur007 bebeğe bir skinti olmuyor ama sen vucuden yipraniyorsun su bile midemde durmazdi benim böbreklerin bitmelik olmuş demisti doktorum
Busrakrc06 Duygunur007 aynen bende öyleyim çevremedeki herkesin hamileliği çok kolay geçiyo maşallah ama ben o kadar zorlanıyorum ki sağlıklıca kucağıma alsaydım
Duygunur007 Busrakrc06 artık benim kıpırdamaya gücüm kalmamıştı o sekilde kotulersen acil servisten destek alabilirsiniz. Sonrada kendi doktorunuza danışınız. 4ay kollarim damar yolu ve kan alinmaktan delik desik olmuştu ama şükür simdi iyiyim sadece sabahlari biraz bulantım oluyor kahvaltı yapinca geçiyor