ipekmom_ doktorum zübeyde hanım çok çok memnunum zor bir ameliyattı ama ellerine sağlık. Fakat doktor sadece kesiyor beneği alıyor sizi taburcu ediyor. Geri kalan esnada ağrı kesicileriniz şikayetleriniz ve bebeğinizin takibi aslaaa ama aslaaa yapılmıyo