Beyzasubasi kardeşim 41 in sonunda doğum yaptı doktor artık hemen hemen hergün kontrole ağırıyordu sezaryen olmak istemediği için bol bol yürüyüş yapıp kendini yormuştu strese girme bebek riske girdiği an doktor direkt sezaryene alıyor ama eğer istemiyorsan bol bol yürü yorulman gerek yani