Seyma-35 24+3 bende tansiyonla bogusuyorum 1 haftadır 15/10 olunca doktorum sabah akşam hap başlattı salı günü kontrole çağırdı bakalım şuan evde takibini yapıyorum 12/8 13/8 14/8 15/8 değişkenli devam ediyor ölçümler bakalım salı ne olucak numaralı lens kullanıyordum dün göz doktoruna gittim lensi yasakladı bulanık görüyordum dedim acaba numaram mi arttı ama gebelikte oluyormuş lens çok fazla kuruluk yaptığı için doğuma kadar gözlükle devam etmemi numaramım aynı olduğunu söyledi .ellerde uyuşma yaşamadım ama migren oldugu için baş ağrısı oluyor arada magnezyum kullanıyorum o biraz iyi geldi