Nuraslan1105 Kızlar 31. Haftadayım 20 lik dişim çok ağrıyor yanağım şişti ne yapmam gerekiyor çevremdekiler doğuma kadar dayan gitme doktora çok riskli diyorlar
Eliyy Nuraslan1105 hayır git bende aynısını oldu doktora gittim aquamentin yazdılar antibiyotik 1 hafta kullandım iyi geldi hemen iyileşti
Patito__ Nuraslan1105 karanfil koyun agriyan disinizin uzerine uyusma etkisi yapar ama bnde o yirmilik dis agrisi 10 sene sürdü bir zaman agrir sonra biraz gecer bir zaman sonra yine tutardi.
Nuray-6113 Benim de 7nci ayım da acayip yirmilik dişim ağrıyordu dayanilmaz şekilde antibiyotik kullandim oda fayda etmedi sonra dişimi çektim çok şükür bir sıkıntı olmadı ama sizin bebeğinizin haftası büyük bilemiyorum doktora gidin nasıl dayanacaksiniz