yinehamile H12- bundan 14 15 yıl önce liseye giderken fondöten yerine kullanırdık tek hatırladığım bembeyaz yapıyordu.
Ebrarkubra H12- ben de 12 13 yıl önce kullandim yüzümde çiller var diye düzenli kullanınca hafifletiyor…
H12- Dolphin16 cildi nemlendirir sivilceye iyi gelir lekelere iyi gelir diyo kullananlar çok memnun ama orjineli olması lazım eczanelerde orjinal var deniliyor
Nursl7 @H12- bende de var ama kullanmadım mardinden geldi üstünde Arapça yazıyor Türkçe açıklaması yoktu çekindim açıkcası 🙂